Cara memakai Shawl

Assalamualaikum semua.. Lama saya tak upate blog. Maklumlah duduk dirumah.. Nak menulis blog ni kena tunggu anak-anak semua dah tidur dan saya memilih waktu malam untuk membuat aktiviti diri saya.
 
Saya sebenarnya nak tepek Tutorial memakai shawl. Belek punya belek kotak tudung saya, saya ada banyak shawl rupernya tapi tula.. dah tak kerja ni, ntah bila la nak pakai. Tapi kalau ada event memang banyakla choices. Yelah masa kerja dulu adala sket beli shawl gitu.
 
Skrang ni uniform saya murah je. Seluar track or jeans kalau nak keluo ambik anak dan shirt lengan panjang, Tudung... pakai hat sarung jela. Tak kuasa la kan nak bergaya sakan sambil dukung anak ke kereta dan tunggu budak2 dalam kereta. Tapi Mama saya pesan gak kat saya... duduk rumah kena cantik-cantik gak.. jangan selekeh. hahahah.
 
Oklah sambung balik citer pasal shawl ni.
 
Saya suka tgk orang pakai shawl. Kalau tengok model shawl ni yang cantik memang terliur nak membeli. Tapi tula.. beli dah beli mula lah dok fikir.. bila mau pakai. hahahaha.
 
Antara 3 tutorial di bawah saya banyak pakai cara ke 2. Cara dia ok gaklah dan ketat. Maklumlah bila dukung anak kan, Nanti banyak senget benget. So far cara ke 2 adalah mudah dibentuk. Tengok tutorial terbaru saya teringin nak buat cara tutorial 1. Cantik gak cara kekemasan dia. Tapi tulah model nya memang cantik tapi saya ni kurang nak cantik. Perasan muka mcm model tu kan. Over gitu,
 
 
 
 


 
So inilah model pembeli tudung shawl. Ok dak? Mak belasah je dik oiii...


 
 
Gambar-gambar ni koleksi perjumpaan saya dengan kawan-kawan sekolah minggu lepas.

Comments