Teringin nak pergi Universal Studio USA



Anak-anak dah tidur, saya ingin stay up untuk memberi ruang kepada diri saya menenangkan diri dan membuat aktiviti sendiri. Ditemani dengan youtube ODE TO MY FAMILY, saya rasa nak menangis. I miss my 90's.

Saya teringat zaman di kala saya study mendengar lagu-lagu jiwang..Backstreetboys, Westlife, Britney Spears, etc. Ok zaman kejahilan diri tapi tetiba terkenang suasana bersendirian dan penenangan emosi. Hahaha. Yer sepatutnya baca Quran adalah lebih baik. Tetiba begitulah pengaruh jiwa remaja saya pada suatu ketika dulu.

Pada malam ni, saya rindu mendengar muzik. Saya sudah lama tidak mendengar muzik. Adalah agak poyo saya baru menangis sebab mendengar lagu westlife. Terasa diri ini back in 90's. Bengong!!

Astagfirullahalazim. Ok.. saya nak mendengar kejap sambil menaip blog saya ni. 

Al-kisah, saya baru teringat nak submit contest ni. Tak tahulah kenapa hadiah Utama nya memanggil-manggil saya. Saya imagine macam pergi sana. Saya delay untuk submit akibat kesibukan tugasan rumah dan saya kena mengarang 100 patah perkataan. I like AXN The Voice because....



Ok dah settle sebelum pukul 12 tadi. Saya terpengaruh menonton The Voice sebab Cik Suami saya dan pengaruh ini sebenarnya telah merebak ke anak sulong dan anak ke 2 saya. Saya mmg tiada masa nak tgk TV tetapi teringat peraduan ini saya terpaksa menontonnya. The Voice mmg best sebab saya dapat melihat kesungguhan both coach dan contestants yang sangat inspiring.

Kenapa saya terpengaruh ngan hadiah utama dia juga disebabkan kisah Maria Firdaus yang telah pergi ke sana. Boleh baca kisah USA Tripnya bersama SHAKLEE. Saya teringin sangat nak pergi ke US LA sbb nampak ia lain dariapada US Singapore. Saya teringin nak merasai pengalaman tersebut. Harap kalau saya menang, saya dapat share bersama Cik Somi. 


Insya Allah. Amin. Takpe... Angan-angan itu FREE kan.

Comments

  1. amin...insyallah ..
    kalu akak menang nak FM tau...he..he...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment