Apartment untuk dijual - Kompleks Suria Kinrara

IKLAN INI boleh juga didapati di MUDAH.COM.MY.




View Larger Map

Laluannya menembusi KESAS highway.  So senang nak pergi KL, Shah Alam, Sunway, Damansara, etc. Kalau nak pergi Puchong, Bkt Jalil dan Bandar Kinrara pun senang.

Masa saya beli dulu, dia kata Suria Kinrara Condominium. 

Cantik sangat luar dia. Tingkat 1 dan 2 ialah kedai. Tingkat 3 ialah parking area. Tingkat 4 swimming pool. Seterusnya apt di tingkat 4 until 16. 

Pemandangan dari jauh. Not bad.

Inilah plan rumah ini. 

Akhirnya penantian selama 7 tahun tercapai selepas IJM take over. Plan asal nak duduk di sini. Tapi itulah dia, kita manusia hanya merancang dan yang menentukannya ialah ALLAH jua. Unit yang saya beli ialah di Blok C. Cantik no unit saya C-13-13. Mama saya juga membeli sebelah unit di sebelah saya iaitu C-13-15. Tapi unit Mama itu akan diberi kepada adik saya Mon. Syok dia.. Takyah pening2 pasal downpayment, tinggal continue bayar saje. Bukan senang nak beli rumah kat KL nie. 

Saya bercadang untuk menjual unit saya ini. Saya tak larat nak sewa2 nie. Jual senang. So, sesiapa yang nak beli, sila email pada saya iamja77 (at) yahoo (dot) com. Harga yang saya bakal jual ialah RM125k. 

Price: RM 125 000
Bedrooms 3
Type: Apartments
Size: 712 sq.ft.
Title type: Leasehold
Tenure: 99
Facilities: Swimming pool, Mini market, Covered parking, Playground, 24 hour security, Balcony/Patio, Cable TV

- Brand new, strategic location to amenities, easy excess to LDP Highway,Jalan
Puchong and Seri Kembangan.
- Close to bandar kinrara puchong, old klang road, bandar puchong, petaling jaya, puncak jalil, bukit jalil, etc.
- Just beside shop lots. 5 minute to Giant hypermarket. 10 minute to mid valley, IOI Mal

So, pada sesiapa yang ingin membeli apartment di Puchong yang berdekatan dgn Bandar Kinrara, sila lah hubungi saya.

Comments

  1. alhamdulillah... akhirnya siap jgkkan.

    ReplyDelete
  2. Tula.. alhamdulillah. Syukur sangat...

    ReplyDelete
  3. i wonder why nobody show the picture of th swimming pool ??

    ReplyDelete
  4. akum ...

    leh tau, rumah ni dah jual ke?

    ReplyDelete
  5. sy nak tau...ada masalah x dlm jual beli ruma nih dulu? sbb rumah ni projek talam...sbb sy dgr ada bbrp issue...masalah kpd buyer....

    ReplyDelete
  6. so far saya Alhamdulillah. Masalah dapat diatasi dengan baik.

    ReplyDelete
  7. ohhh...bank boleh disburse? amek masa brapa lama eh? sbb sy nk tau..skrg nih sy da beli satu unit kat cni....then skrg masalah bank xnk disburse...sbb case talam tuh....tp bila cek dgn lawyer...lawyer inform xdek masalah...sy jd confuse skrg nih...kalau bank xnk disburse...this is so terrible....

    ReplyDelete
  8. awak buyer kan? Berapa your seller jual? and awak ambik dengan bank mana? Buyer saya ambik dgn AMBANK. Check dengan lawyer apa masalah bank taknak disburse? any documents ke tak settle? Masa time saya jual, pemaju still wujud but now pemaju tu dah takde. But saya rasa liquidator yg telah ambil alih kes ni. Nanti email saya yer di iamja77 at yahoo dot com ok. Thankss...

    ReplyDelete
  9. a'ah...sy buyer....okay...sy email awk la..sbb sy risau skrg nih....sume deposit da byr....lawyer pun da byr...tuk legal fee both side....

    ReplyDelete
  10. sy da email...nnt reply eh...thank you

    ReplyDelete

Post a Comment