Betulkah Tunku Faris akan berkahwin dengan Neelofa?

Gossip benarkah Tunku Faris akan berkahwin dengan Neelofa telah lama menjadi tanda tanya. Saya plak tertanya-tanya. Hahaha. Betul ke?  Saya memang curious. Maka mulalah pencarian saya di alam maya mendapatkan info.
 
Lain yang dicari lain yang jumpa. Sehingga kini tiada satu berita pun yang mengesahkan. Ada yang mengatakan, lihat saja Neelofa skrang makin aktif berniaga dan mustahil dia sibuk nak kahwin. Btw, merujuk kepada pendapat orang ramai ada yang SETUJU  Baginda bersama Lofa dan ada yang TAK SETUJU kerana bagi mereka Sultan adalah terlalu baik.
 
Kalau pendapat saya, OK ajelah. Lagipun Lofa adalah rakyat Kelantan dan sangat cantik. Lofa juga sudah berhijrah dan saya suka orang yang baik seperti Tunku Faris dapat membimbingnya, Bagi saya juga, kalau Lofa dapat kahwin dengan baginda akan jadi kisah kisah macam Fairy Tales. Comel...
 
Walau bagaimanapun, pencarian saya juga membongkarkan kisah keluarga diraja Kelantan. Ternganga saya baca. Hahaha. Taknaklah saya cerita di sini, nanti membuka aib org plak. Cukuplah untuk pengetahuan saya saja.
 
Apa yang saya boleh share ialah gambar Tunku Faris yang sangat handsome yang sangat berjiwa rakyat. Walaupun saya bukan anak Kelantan, tapi suami saya ialah keturunan darah Kelantan yg cukup pekat. In fact, anak-anak saya juga mempunyai darah Kelantan. Jadi saya doakan semoga Negeri Kelantan sentiasa dilindungi oleh Allah bersama Sultannya yang sangat hebat. Amin...
 
Enjoy the photos..
 
 
 
 







 


Comments