Buku Power Punya

Sebelum saya dapat tawaran VSS di tempat kerja lama, saya membaca buku ini sampai habis. Masa tu, saya menangis dan rasa sangat nak berhenti kerja.

Alhamdulillah.. Allah makbulkan doa saya ketika saya mengandung dulu.

Saya nak share buku ini dengan kawan2 saya. Ianya PERCUMA. Saya yang bayar.. awak FREE. Tapi LIMITED TIME je tau. Lepas ni saya takut yang nak baca ni kena BAYAR plak.

Klik dengan mudah di sini : http://bit.ly/marfuza

Selamat Berbuka PUASA...



(ANDA NAK?)
Saya nak bagi buku ni PERCUMA sebelum di kenakan bayaran.
Sejak di lancarkan, seramai 15,000 orang telah membaca ebook ini. Anda mesti nak baca juga kan?
****************
Rahsia bagaimana seorang engineer mampu buat sales RM1 juta dalam tempoh 9 bulan dengan bersahaja tanpa perlu office, tanpa overhead staff dan tiada masalah dalam melayan setiap pelanggan dari PM sampai ke whatsapp. Lagi yang kadang buat saya tak percaya adalah rakan niaga beliau hampir 2000 orang sehingga 29/6/2014 hanya melalui online.
*****************
Bermulanya saya kenal buku ni setelah saya sendiri telah email beliau untuk bertanya tentang ternakan ayam..
Kus semangat modalnya..
Jadi dengan ikhlas beliau telah suruh saya baca buku ini
Walau saya dah berumur, saya masih tercari-cari dalam hidup apa nak buat, nak niaga modal tiada, dengan anak-anak yang lebih memerlukan perhatian dari saya.
Oleh itu saya berdoa siang malam mohon pada Allah supaya bagi petunjuk apa yang saya perlu lakukan untuk membantu keluarga dan orang tersayang dan orang sekeliling.
Maka saya ambil tindakan untuk baca sehingga katam
Alhamdulillah telah saya jumpa sesuatu yang buat saya terbuka minda dan hati.
Dan yang paling saya syukur ialah kini kami dah boleh bersama dengan insan-insan yang berpendapatan 5 ke 6 angka sebulan bersih tanpa ada batas untuk kutip ilmu secara percuma.
Dapat ilmu percuma dari beliau, yang mana beliau dapat ilmu tu bukan murah, tapi beratus ribu,
Habis kan setahun semata untuk buat ebook ini yang bagi saya tidak ternilai akan apa yang ada di dalamnya.
Dan saya rasa tidak akan dapat di mana-mana
Kerana buku ini lah saya telah bangkit semula dari menyepi dan menyembunyikan diri
Syukur pada Allah Alhamdulillah
****************
Terima kasih sangat-sangat pada suami isteri yg mulia ini.
Semoga Allah merahmati beliau atas pengorbanan beliau untuk menolong bangsa sendiri.
Bukan setakat ebook soory boss ini sahaja yang kami dapat, macam-macam ilmu dan idea yang beliau curahkan kepada kami bagi memastikan kami berjaya apabila berada bersama dalam group beliau.

Comments