Kisah dalam gambar


Si kecik 3 orang diangkut semasa nak ambik abang2  from sekolah. Kesian mereka sedang tidur. Terpaksa masuk dalam kereta nak ambik abang2 mereka. 


Medical card yang banyak berjasa semasa anak2 masuk hospital. Semuanya dah diserahkan semula.


Mereka ialah Mak Cik Ziha dan Pak Mat. Pengasuh yang menjaga Ryan sejak kecil. Now Ryan dah 8 tahun. Mereka telah menjaga Emran dan Erfan. Manjanya mereka dengan pengasuh macam Atok dan Nenek mereka sendiri. Sejak saya inform saya dah berhenti kerja, mereka akan balik kampung mereka di Kuala Kangsar. Balik untuk selama-lamanya setelah sekian lama mencari rezeki di kota raya. Sedih..


Inilah full time kerja saya. Menjaga anak2. Suami saya tak bagi saya kerja buat masa ini. DIa suruh saya menjaga anak2 sebaik mungkin. Saya OK. Saya akan berusaha menjaga anak-anak saya sebaik mungkin. Itulah matlamat saya. 

Comments