Allah bantu orang yang yakin



Walaupun hanya citer MH370, tetapi Kapten Noruddin Abd Majid mengaitkan dan mengingatkan kita semua kepada Allah.

Sesungguhnya saya sangat terasa kerdil. Saya rasa tak punyai apa2.

Saya mengaitkan diri saya.. Allah telah memilih saya untuk menjaga 5 orang anak lelaki. Ikutkan saya tak mampu. Tapi Allah tahu saya mampu lakukan.

Maka saya harus kuat. Saya kena terus berusaha. Saya tak boleh mengalah.

Mengapa Allah menyuruh saya berhenti kerja. Ada sebabnya. Oohh saya tak tahu apa yg akan berlaku pada masa akan datang.


Saya memohon rahmat Allah. Berilah kekuatan pada diri saya yang lemah ini supaya saya dapat menjalankan tugas saya sebagai isteri, sebagai ibu, sebagai anak dan terutamanyasebagai hamba Allah.  Maafkanlah ku atas dosa2 ku dalam membesarkan anak2ku. 

Amin.


Comments

Post a Comment