Oh Drama Korea

Syukurlah Your Lady dah habis. Tapi tolonggg... Ugly Alert pun best. Paling tak tahan bila saya tengok scene ni..



Saya tak tahu watak dia apa.. tapi apa yg Mama dan Bapak saya inform, budak ni jaga adik-adik tiri dia lepas Mak dan Ayah dia meninggal dunia. Budak ni taknak ke rumah anak2 yatim. Lantas dia sanggup bekerja dan menjada adik2 itu. Baby kat belakang ni ialah adik dia tapi berlainan mak. Saya tak sanggup melihat scene budak ni. Dia sanggup bekerja apa saje demi menyara adik2nya. Muka dia ceria dan ikhlas. Masa dia cuci toilet, dia biarkan adik dia ni dok sebelah. Setiap hari dia mengendong adik dia sampai scene dia menunjuk adik dia dah besar dalam 4 tahun kot. Dia kerja buruh binaan.. Kerja kat pusat karaoke demi nak tanggung adik2 dia belajar. Sedih!! Agaknya itu yang menarik ttg cerita korea. Padanlah semua orang suka tengok citer Korea. 



Gambar nie bila semua adik2 dia dah besar. Yg baju biru tulah abangnya. Ada 133 episod drama ni. Jenuhlah nak follow. Tolong... saya takut nak terjebak tp dah terjebak. Uwaaa..


Currently follow drama ni gak. My Love From The Star. Tak sabo nak ketahui kisah selanjutnya.. so saya tgk kat sini. Darksmurf. Translation dalam Indonesia.. Hahahahah. Belasah!!


 Wonderful Mama ni pun best. Pun saya follow. Oooo cepatla habis.


Pengaruh drama korea ni lah saya senyap di alam maya. Hahahahah. Saya kena berubah!! Hahahaha.

Comments

  1. Cerita ugly alert best..tpi selalu terlepas..kat mne ek saya nak tengok online?x jumpa.

    ReplyDelete

Post a Comment