40 days


Kejap je masa berlalu. Hari ini saya dah habis pantang. Hhhmm.. selama 40 hari pun rasanya mcm tak serupa pantang kot. Bukan senang oo nak jaga 5 orang anak. Tapi kena macho dan sabo la kan. Syukur Mama dan Bapak ada di rumah yang banyak tolong saya. Sian juga mereka.  Ya Allah.. semoga Allah memudahkan Mama dan Bapak saya pula. 

Syukur semuanya sihat. Ezhan sihat.. Saya juga sihat. OK.. skrang dalam proses nak mengurangkan kg badan. Hhahaha. Tp tulah kalau dah ramai anak dan banyak benda nak diuruskan tak payah diet rasanya. Skrang ni nak diet pun tak boleh lagi sbb masih breastfeed. Ooo saya suka hidup di rumah dan menguruskan anak2 walaupun kadang2 mcm singa. 

Ya Allah.. berilah daku kekuatan dan sihat fizikalku semoga dapat menjaga keluargaku dengan baik. Murahkanlah rezeki kami sekeluarga. Amin. 


Comments

  1. bestnya dah abis pantang... sy masih lg separuh jalan lg....

    ReplyDelete

Post a Comment