Mohon yang terbaik


Good News:  Mr Hif x jadi pi Kenyir. Syukur Alhamdulillah. Katanya takut bininya terberanak.
Bad News: Opah saya di Taiping jatuh dan patah tangannya pg tadi. Maka, parents saya yang plan datang hari ni terpaksa delay kedatangan mereka untuk menjaga saya. Maybe tangan Opah kena simen atau masuk besi, tak sure lagi.


Apa2 pun kata2 Ustaz Ebit penah kata dalam ceramahnya...
Bila Allah beri kita ujian atau musibah, tandanya ada rahmat besar yang Allah  nak bagi. Insya Allah. Subhanallah. 

Saya berdoa semoga baby tidak keluar lagi walaupun tanda2 nak keluar awal tu dah ada. Kalau baby keluar awal sebelum parents saya datang, saya akan hantar anak2 ke rumah babysitter. Saya doakan Opah saya sihat. Saya mohon semoga Opah dilembutkan hatinya untuk stay bersama uncle saya kat Shah Alam sbb Mama Bapak saya akan ke KL. Walaupun ada maid yang jaga Opah, tapi saya rasa Opah lebih terjaga bila bersama anak2. '


Semoga segala urusan saya dan keluarga saya dipermudahkan. Dan saya memohon semoga Allah memberi yang terbaik kepada kami. Amin. 

Comments