Terbaekkk ESP!!


Alhamdulillah.. seorang kawan blog saya telah repeat order ESP. Tanpa byk soalan, dia terus order melalui ROSADO. Sebelum ini pun dia order melalui ROSADO. Bagus Edzlin.  Bayaran online juga telah dibuat melalui M2U. Mudah!! Saya menerima alert order melalui handphone. Masa menerimanya, saya cepat2 response takut dia menunggu. Alhamdulillah Edzlin ni sangat percaya dan confident dengan saya. Suka saya.. TQ Edzlin.

Hikmah memjual ni bagus juga rasanya. Saya dapat rasa memupuk silaturahim dengan ramai orang. Alhamdulillah. Bukankah cara untuk menambah rezeki dengan memupuk silaturahim? InsyaAllah. 

Jangan ragu2 untuk mencuba ESP from Shaklee. Kalau nak tau rasanya.. sedap!! Selama pregnancy ni saya mmg tak lalu la nak minum susu seperti anmum sbb dia manis sangat. Alhamdulillah.. Allah izinkan saya minum ESP 




Siapa yang tidak boleh mengambil ESP? Siapa yang boleh mengambil ESP?
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.
Sesuai untuk semua lapisan:
1. Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.
2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!
3. Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.
4. Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang. WOW…!!!
DAN lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. Pendek kata, anda, saya, kamu dan dia yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah! (celikvitamin.com)


Comments

Post a Comment