Rosado semakin gempak!!


Alhamdulillah.. items Rosado bertambah dengan kehadiran ramai sellers daripada kenalan saya. Nak citer sket ttg ROSADO ni. Penubuhan ROSADO ni terdiri drpd MJ group. Kami kumpul duit sorang sket untuk buat hosting dan register the company under SKMM. Alhamdulillah.. dlm group kami ada yang terror sangat buat web ni. So, dengan itu kami mengambil kesempatan untuk create ONE STOP ONLINE SHOPPING CENTER. Target kami untuk menolong dan menggalakkan kami berniaga. Manalah tahu satu hari nanti, kami dapat duduk di rumah, uruskan business online sendiri  dan menjaga keluarga. Bukankah itu sebaik2nya. 

So far, sales sangat menggalakkan. Ramai yang datang sini mula2nya suka2 saje. Selepas itu tengok itu, tengok ini langsung gatal tangan nak click. Hahahah. Yang nak set Shaklee pun ada. Alhamdulillah. 

Alhamdulillah lagi.. produks dan online kedai bertambah dari hari ke hari. Semoga Rosado akan terus suksess dan semua pemilik kedai di Rosado dimurahkan rezeki. Amin..


GUZEL SHOP menawarkan harga promosi untuk 10 customer ROSADO. Sila tengok kain cotton dia.. cantik2. Harga pun berbaloi. 


Jom shopping di www.ROSADO.my

Comments