Placenta Previa


Saya telah dimasukkan ke hospital semalam akibat pendarahan yang menakutkan. Admitted ke Hospital Putrajaya dan didapati placenta dan pintu cervix hanya jarak 4cm which is sangat berbahaya. So, atas advice doktor saya tak boleh buat kerja berat dan kena banyak berehat. 

Gambaran Placenta atau Uri itu adalah seperti di atas. Kes saya mungkin seperti di tengah. 

Buat masa ini, nasihat dan amalan yang saya perolehi ialah banyak bersujud. In Syaa Allah katanya uri dapat kembali ke atas atau tempat yang sepatutnya. Selain itu, saya digalakkan banyak bersalawat dan bercakap dengan baby supaya dapat keluar dengan selamat. Semua atas izin Allah. Saya akan berusaha apa yg sepatutnya dilakukan. Apa yg berlaku semua atas kehendak Allah dan saya menerimanya dengan redo. Semoga Allah memudahkan urusan saya dan dapat melahirkan anak ke 5 ini dengan selamat. 



Comments