ESP Shaklee iamJA PROMO


Best sangat sbb takyah jenuh pi outlet SHAKLEE. Dengar citer skrang, semua outlet SHAKLEE satu Malaysia penuh kecuali branch Kota Kinabalu. Dari pagi sampai petang, orang rami. Setiap hari sejak 2 Oktober yang lalu. Bukan itu saje, ada juga stok yang dah habis.  Ada yang ambik no terpaksa menunggu giliran dekat 100.  Dasyat!! Dasyat!!! Bukan apa, ada certain items limited stok terpaksa beli direct from HQ. Yang mana ada stok kat online, bleh la proceed. Alhamdulillah, sistem ONLINE nie baru je launched last week. So far, sgt efisien. 

Kebetulan saya dah nak habis dah stok ESP saya. Takleh skrang kalau tak minum ESP. Lagi2 saya tgh mengandung ni. Lagi2 opis saya ni takleh sesuka hati je nak makan. Kalau saya tak ambik ESP as breakfast, mesti perut saya gastrik dan saya pengsan kelaparan. Atau saya akan ambik breakfast dlm kuantiti yang banyak. End up tak kenyang juga.

Tak dapat dinafikan, ESP Alhamdulillah.. sangat serasi dgn saya dan sangat best. So far, saya tidak mengalamai masalah gastrik, saya sihat dan bertenaga, kulit terasa lembut, saya boleh mantain lapar saya sampai lunch time, dan kencing manis semasa mengandung juga stabil.



Bagi kawan2 yang baca blog saya ni saya nak buat PROMO ESP sempena Raya Haji.(7-18 Oct) Sapa yang nak order dgn saya minggu ni, boleh order ONLINE di Rosado. Saya bagi harga PROMO Member RM121. Tapi postage RM10 ye. Total RM131. Kalau ada yang nak campur barang, postage tetap sama. Kalau retail harganya RM150 dan postage RM10 lagi. Totalnya RM160. So kali ni sempena RAYA HAJI ni saya bagi price RM121+RM10(postage). Syaratnya, sila click di ROSADO


Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:
Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Read more http://www.celikvitamin.com/produk-shaklee/energizing-soy-protein-vanilla/




Sekian terima kasih.

Comments