Kisah weekend



Thanks for all the wishes for our Anniversary. Celebrate? Takdela pun. Tu pun hari Sabtu lepas banyak benda nak buat. Nak pegi dentist buat scalling, then pegi  Parkson tukar baju Cik Somi.. kebetulan parents saya ada sini.  Cik Somi kerja. So, anak2 semua hantar ke rumah Win. Then, Cik Somi nak bawak Firman ke Low Yat, ntah beli apa. Saya pun ikut. Malam ada barbeque dinner kat rumah uncle saya di Shah Alam. Seawal pagi keluo dan malam baru pulang ke rumah.

Kuat dan sihat bersama Shaklee

Hari saya bermula dgn minuman berkhasiat. Hahahahah.. saya dah jadi pengguna tegar ESP from Shaklee. Siap beli Mealshake dan Performance perasa orange tuh. Sbbnya, saya need energy. So far minum ketiga2 campuran ni memang npk perubahannya. Sebelum ni pun saya minum ESP saje. Tapi bila membaca kebaikan 3 campuran ni kan.. saya teruja.

KEBAIKAN
1.     Bertenaga Sepanjang Hari
2.     Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan
3.     Memelihara kesihatan secara menyeluruh

Now saya juga dah beri Firman Mealshake. Pada 21hb Sept ni, Firman ada app ngan doctor nak check kandungan albumin, proteinnya dan kolestrol. Saya bercadang nak berinya Omegaguard juga. Semoga supplimen ini dapat membantu meningkatkan imun dalam badannya. 

ANNIVERSARY and BIRTHDAY

Malam kami ke Shah Alam sempena birthday uncle saya yg ke 58. Tak sangka ada kek untuk saya dan adik saya sempena Anniversary. Setakat ambil gambar dan potong kek ajela. Hahahhaa....


Alhamdulillah... saya rasa sihat dan gembira pada hari tu. Walaupun saya mengandung.. stamina saya OK. Cuma apa yang saya rasa, saya tidaklah terasa terlalu nak makan banyak sangat. Kira okla.. dapat control nafsu makan. 

Comments