Hospital saya pergi part 2

Selepas anak2 admitted kini giliran saya pula. First time saya di hospital ini. Husband sy pesan, gynae kena doctor pompuan. So, kali ke 5 ini mmg sy nekad.. Doc pompuan saje.

Saya dah tak larat. Performance saya sebagai ibu, isteri dan pekerja menurun. Semua org okla.. Memahami saya sbb pregnant. Tp diri sy sendiri tak puas hati. Ok.. Peringkat awal, sy bertabah. Sy cuba memahami yg sy sebenonya pregnant dan pregnant semua lain2.

Sejak awal pregnant, petanda nausea dan breathing sy mmg problem. Saya dah tak tahu apa nak buat sbb asyiklah astma menyerang yg sgt hebat. Ubat dan nebulizer semua x jalan. Saya terus bertahan. Saya susah nak bernafas esp pd waktu malam. Saya kerap penat. Sian papa.. Sian anak2. Mama asyik tak larat. Syukur alhamdulillah Papa byk menolong cuma kalau Papa byk kerja di office, takkan nak push Papa. Papa kerja cari rezeki. Takpe.. Mama ok je. Firman ada dan Ryan ada, mereka good boy. Pandai jaga adik.. Cuma bila dpt tahu Mama pregnant lagi.. "Ala Mama.. Penatla Mama!!" Bukan Mama yg penat.. Mereka yg penat. Penat jaga adik katanya.. Kakkaka.

So, hari ni saya nak relax. Saya nak cepat baik supaya dpt kembali semula menjaga keluarga saya. Sy ok. Saya sayang keluarga saya.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. INSYAALLAH..semoga sihat semula..:)

    ReplyDelete
  2. In shaa Allah khair, take care Ja. Doctor cakap apa? Dia cadangkan buat apa? Sesak nafas ni suspense jugak kan? Akak pun ada jugak... tapi akak agak sbb akak ni stress tak menentu bila stress jadi sesak nafas. Mmg tak pernah exercise etc. Tapi dah berazam utk jadi sihat... Mulai hari ni :-) boleh tak? hehehehe... Take care Ja. -kaksham-

    ReplyDelete
  3. Take care Kak Ja... Intan doakan agar Allah sentiasa menjaga kak Ja sekeluarga. Be strong as always kay... *hugs*

    ReplyDelete
  4. Salam sis... nak tanya sket... mcm mana buat entri thru blackberry ya? pakai application apa? TIA...

    ReplyDelete

Post a Comment