Sekilas ceritaku

 Firman bersama Uncle Macho@Hilman. Hilman ialah sepupu saya yang bakal Form 4 next year. Dialah Uncle kesayangan Firman. Tengok, nak pakai baju pun kena sama ngan uncle nya. 



 Emran peluk Tok G sbb  dah nak balik. Tok G ilh uncle saya, adik Mama saya. Hilman tu anak dia lah. Ini rumah in laws Uncle saya. Rumah dia di Shah Alam sedang renovate. Kebetulan rumah bbsitter saya sebelah rumah ni saje. So, cuti sekolah hantar semua anak2 saya ke sini.

 Gulai tempoyak ikan patin, my favourite.... yummy!!! Mama saya masak masa wedding Udin hari tu. Saya hirup gulai ini mcm sup. Sedapppnya.

 Masa balik Taiping hari tuh, kami terpaksa tidur di hotel. Last minute booking, nasib baik ada bilik kosong. Hotel Seri Warisan, hotel baru yang dekat saje dengan sekolah saya dulu.

 3 orang budak bergolek kepenatan. Nak siap2 sbb ada kenduri tahlil malam hari jumaat pre-wedding adik saya.

 Erfan, almost 9 bulan. Suka dok hotel yer sbb boleh merangkak ke sana ke mari.

Erfan selalu cool dengan Papanya. 

 Pemandangan sekolah rendah saya dari bilik hotel. Rindu sekolah..

 Mana Firman? Of course, dia selalu bersama Uncle Macho nyer.. 

 Ini anak2 Win.. Hanina dan Amna. 

Inilah adik saya Win.. adik no 2 selepas saya. Yang dukung Erfan tu Auntie saya, Nyah. Adik Mama saya juga.

 Ini di rumah Opah saya yang telah meninggal dunia hari tuh. Sbb ramai adik beradik bapak saya  balik Taiping attend wedding adik saya, semuanya bermalam di sini.

Balik Taiping hari tu sempat makan Black Mountain dan ABC kat Cashier Market. Kat sini lah tempat lepak saya dgn kawan2 zaman sekolah lepas main hoki. RIndu ABC.. semestinya sedap.

Comments