Refresh My Love



Setiap kali saya rasa lost saya akan buka youtube ini. Walaupun ia hanya sekadar kartun tapi mesej amat menyentuh hati dan jiwa saya. Bersama iringan music yang sentimental, hati saya menjadi sayu. Menonton slide dan video pemandangan yang cantik di muka bumi Allah ini, hati saya ternyata memberitahu kewujudan, kehebatan dan kasih sayang Allah.

 Ayat yang paling sebak.. bila saya dengar.. "Allah loves you no matter who you are.."

"Everyday, every moment... Allah is waiting for us so that we become closer to Him."

Kekadang saya bersyukur bila saya diuji dengan pelbagai kesulitan. Maka saya sedar, itu tanda Allah ingin mengejutkan saya daripada terlalai. Saya sedar, saya miss dan kurang something dalam hidup saya sejak kebelakangan ini. 

Saya perlu lakukan sesuatu untuk refresh jiwa dan hati ini. 

Comments