Celik Momz


Syukur dapat jumpa dgn mereka.. from left: Prof Muhaya, Nora, Yatt, Fara (Bagaikan Puteri) dan Dr Atiyah (anak Prof). Saya dapat peluk Prof dan juga Nora. Saya inform Nora.. Everyday saya dengar lagu Pedoman. Hahahahha.
Saya beli moisturizer dan facial from Secretleaf yang mana Dutanya ialah Nora sendiri yang mana Prof sendiri yang promotenya. OK saya try dan beli online sbb saya tengok kulit Nora dan Prof sangat cantik.






Bestnya dapat bergambar ngan Nora. Saya tak dapat bergambar ngan Prof sbb ramainya orang dok kerumun dia dan lagipun ada 800 orang yg join.

Banyak ilmu yang saya perolehi sepanjang seminar Celik Mumz ini. Objectivenya ialah utk mengajar bagaimana nak didik para ibu sekalian menjaga anak2 sebaik mungkin dan menjadi isteri yang terbaik kepada suaminya. Alhamdulillah.. Allah izinkan saya pergi dan menimba ilmu di sini walaupun register last minute. Semoga dapat beramal secara istiqamah.

Comments

  1. Salam perkenalan ur blog is very informative and enjoy reading :)

    http://salamselawat.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment