Rutin baru

Lagi beberapa hari lagi saya akan kembali bertugas. Bukan itu saje, tidak lama lagi juga kita akan menemui bulan Ramadhan. Sementara masih di rumah, saya cuba sedaya upaya menyiapkan mental dan fizikal saya dgn rutin baru. Sememangnya baru sbb bbsitter yg jaga ryan dan emran akan pindah ke putra perdana puchong. Mmg pening dibuatnya.. Tp saya redo dgn ujian ini. Keputusan tlh dibuat dan saya sesungguhnya harus memaksimumkan tenaga, kudrat, dan kesabaran saya. Saya akan membahagi tugas dgn suami saya dgn proses ambil dan hantar anak2. Bangun seawal 4.30am, dan bertolak dr rumah rumah sebelum 6.30am aka saya cuba lakukan. Insya Allah. Saya memohon petunjuk dan pertolongan Allah kerana saya tidak mampu. hanya Allah sajelah yg memberi keupayaan itu. Lahaula wala quwata illa billah.

Comments

  1. Putra perdana? dah dekat rumah mona tu ja

    ReplyDelete
  2. salam,
    semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. Mona - BBsitter now pindah ke kg sri aman.

    Ajujua - amin. Tima kasih..

    ReplyDelete

Post a Comment