My Family and Vacation






Lama tak update blog. Sebenarnya sangatla tak sempat nak menulis dan idea tak terkeluar kerana byk tugas2an kena buat di office. Memang musim banyak kerja skrang nie pun.

Alhamdulillah.. last weekend, kami sekeluarga dan bukan family saya sorang saje tapi mama bapak dan semua adik beradik saya telah bercuti di Cyberview Resort. Hahahah.. mcm jauh sangat pun kan. Actually ada voucher murah, so boleh la proceed untuk kami semua adik beradik. Seronok Mama dan Bapak saya sbb dapat berkumpul dgn anak2, menantu2 dan cucu2 semua. That was hadiah untuk Bapak saya yg celebrate birthday dia yg ke 63 dan anniversary Mama dan Bapak saya yg ke 36. Saya sangat bertuah kerana mempunyai Mama dan Bapak saya yang sangat loving dan caring. TQ Mama Bapak.

Dah 3 hari berehat, otak saya masih lagi belum start enjin. Masih mode bercuti. Hahahaha. Tak sabar nak tunggu minggu depan

Comments