Agaknya...

Agaknya ada orang yg tak suka saya kot ekk di luar sana. Setiap entry saya ada DISLIKE. Sengaja jer saya buat kotak LIKE dan DISLIKE itu. Kot ada yg tak suka.. saya minta maaf tapi kalau tak suka saya tak payahlah masuk blog saya nie ek. Saya tak kacau hidup awak pun. 

Lagi satu.. saya tulis2 benda baik nie jangan ingat saya nie bagus. Saya tak bagus pun. Saya tulis utk peringatan kepada diri saya sbb di sinilah saya belajar utk berbicara dgn diri saya sendiri. So, kalau sedara or sedari tak suka saya.. saya mintak maaf dulu kalau ada salah silap yg pernah saya lakukan.. dunia dan akhirat yer. Maafkan saya..  :(

Comments

  1. owh ada eh...

    manusia ni mcm2kan. kita tak boleh nk puaskan hati masing2.

    betul tu kita tulis benda2 baik ni bukan kita bajet kita ni betul semua. tp at least kita belajar jadi baik. kan kan... hehehe.

    ReplyDelete
  2. Betul rina.. aku sayang hang.. tula pasal. Aku pun heran, ada jugak yg DISLIKE ngan entry aku ni. So, takpelah.. at least aku tau la ada yg tak suka dan aku boleh minta maap.

    Kot2 la kan aku nie pernah mengguris hati orang..ada yg tak pueh hati kat aku.. sedar dan tak sedar.. tapi mmg aku heran.

    ReplyDelete
  3. Puan, saya salah seorang "silent reader" puan. saya suka baca blog ini :) jangan difikirkan sgt dgn org seperti itu.

    ReplyDelete
  4. Salam Ja,
    Found ur comment here : http://drazwan.blogspot.com/2007/10/nephrotic-syndrome-dan-perawatan.html.

    Mu daughter baru je di diagnos kan NS. She is 1 1/2 year too.. I don't know what to expect. Doc cakap ada 2 possibilities, relapse or not. Of course we are hoping not to relapse, but reading ur comment made me realize, NS ni bukan main2. Hopefully anak kita cepat sembuh..aminnn

    ReplyDelete

Post a Comment