Happy....


Tima kasih Azie sebab jemput saya dan keluarga ke Majlis Hari Jadi Nana. Setiap kali birthday Nana tidak jemu dan tidak menyesal menjemput kami.  Terima kasihh... Mmg meriah. Anak2 saya semuanya enjoy dan pandai bawak diri masing2. Alhamdulillah. Semoga Allah sentiasa memurahkan Azie sekeluarga.

Terharu saya berjumpa dan melihat kawan-kawan MJ saya. Komitmen dan sambutan yang diberikan oleh semua sangat mengharukan. Masing2 bersemangat mengumpul duit, membeli hadiah dan menghadirkan diri untuk memeriahkan majlis. Syukur saya dapat kawan2 seperti mereka. Mereka mengajar saya tentang menghargai dan menghormati sesama sendiri. Paling saya terharu, setiap kali masing2 pergi melancong tidak pernah mereka melupakan ole-ole untuk semua. Tanda ingatan mereka kepada kawan2 memang bagus jadi bila salah seorang berfikiran begitu masing2 mengikut. Bukanlah wajib tapi tanda ikhlas hati utk yang saya sangat respect pada mereka.

Menonton video di atas mengingatkan saya awal2 perjumpaan MJ pada tahun sekitar 2005. (Mostly anak2 kami semua sebaya. Sbb tu kami semua rapat sbb kami saling memerlukan each other utk share dan membuat luahan perasaan macam2.. hahhaha. Hingga hari ini.) Birthday Nana juga tapi pada masa tu umurnya 2 tahun. Mereka yang dah besar nie pada masa tuh semua sekitar Emran. Semua takut kepada Mr. Bear. Lihatlah skrang.. masing2 teruja dgn Mr. Bear dan Mr. Bear juga happy entertain mereka.


Satu yang saya nak puji MJ ialah.. ada diantara kami yang berada dan ada yang biasa2 saje mcm saya (Tak berapa nak berada.. hahhahha. Hiks. ) Tapi saya dpt merasakan kami semua sama. Masing2 tidak kisah. Sebab tulah bila diadakan sebarang majlis, masing2 enjoy dan tak segan2. Tengok saje anak2 dalam video tuh. Saya happy melihat mereka dan begitu juga suami saya.



Walaupun ramai yang tidak hadir pada hari ini, namun saya yakin hati masing2 ingin sangat ke majlis ini... dun worry, kita adakan lagi gathering2 begini lagi yer.

 p/s, semoga persahabatan kawan2 MJ saya akan terus berpanjangan sehingga ke akhirat...

Comments