Terima kasih teknology



Tok laki pi China utk menebas plak. Gambar kat atas nie dia send melalui WHATS APP malam td. Dan yang paling syok.. anak lelaki dia yang kecik demam. Dugaan.. dugaan.. bila Papa mereka pi outstation anak2 mesti x sihat. Bila anak tak sihat, tula dia.. Mama kena absorb banyak power dan energy. Tak masuk lagi sabar.. tenang.. cool.. smiling... haip.. hepp.. 

Skrang nie, x yah dah teruk-teruk nak roaming. Tok laki saya mmg sangat particular ttg pembaziran tepon2 nie. Tepon ok tp tak suka lama2. Sejak dia pakai IP4 nie, hah.. sonok la dia. Saya nie, tak ingat pembaziran.. ingat seronok jer. Kalau dpt cakap lama2 tak ingat. Dapat sms.. chatting pun tak ingat. Hahhahah. Ooohh saya tak pakai IP... sy pakai NOKIAH jugak. Tp nokiah saya, saya masukkan certain2 APPs. Antaranya WHATS APP nie lah. Boleh juga guna GTALK or SKYPE sbb senang.. dia alert terus kat HP ala2 SMS alert. Senang skrang nie.. ada WIFI udah. Tok laki ada roaming tapi dia tak nak pakai.. so, sbb kat hotel boleh detect wifi  apa lagi WHATS APP je la. Send gambo.. send audio.. sempoi... Orang pun dah berkira dah skrang nie bersms.. walaupun 1 message 8 sen saje.

Panasonic udah keluarkan TV yang ada app SKYPE, YOUTUBE.. siap TV ada wifi jugak. So kalau nak laju, pakaile UNIFI yang kat rumah tuh. So senang.. kot2 tengah tengok TV, anak call ke.. family call ke melalui henpon pakai skype, just click je ehh kat TV. Senang nyer ek. Padanlah skrang TV LCD screen 32 inci 42 inci semua dah murah dah. Semua ke arah LED plak. Manusia tak pernah puas kan. Selagi boleh dapat kepuasan.. selagi tulah manusia terus mencipta sesuatu yang lebih baik dan hebat. Idea.. idea. 

Hmm henpon nokiah saya nie tak baper cukup RAM lah. lembap gak.. saya rasa kalau nak berskype lama2 mesti hang. Macam IP.. okkk... 




p/s, Sedang memerah banyak idea... hhhmmm

Comments