KUNCI

Saya sedang mencari kunci. Bukan mencari kunci kereta.. kunci rumah.. or kunci pintu pagar. Saya dalam perjalanan mencari KUNCI KEHIDUPAN.

Kata2 Motivasi saya hari ini di table calender ialah.. "do something NEW or at least different every day!!" . Ya.. saya paham maksudnya.

So.. apa yg akan saya akan lakukan utk 10 tahun.. 20 tahun.. 30 tahun pada masa akan datang? Masya'allah.. kita hanya merancang.. dan saya harap perkara2 yg tidak dapat saya lakukan or terleka pada suatu ketika dahulu akan saya manfaatkan. Insya'allah. Semoga Allah panjangkan umur saya supaya saya dpt memberbaiki ibadah saya dan memaafkan saya atas dosa2 saya. Takut tak sempat...

P/S: HARI INI KERJA, ESOK CUTI, LUSA KERJA, TULAT: CUTI.. ada istilah lepas tu ekk.. tapi saya kerjalah sampai hari SABTU.

Comments