Hitman

Semua lagu2 yang saya suka ada dalam album nie. Dapat dengar lagu baru Sedetik Lebih by Anuar Zain. So relaxing...
--------------------------------------------------------------
Lagu apa yang ada dalam nie?

1. Ganas - Kru
2. Sedikit Lebih - Anuar Zain
3. Jahat - Stacy
4. Kebahagian Dalam Perpisahan - Shahir
5. Ku Bukan Aku - Tilu
6. Arjuna - Tomok
7. Ku Ada Kamu - Adira
8. Jika Kau Ubah Fikiran - Mila
9. Benar-benar - Adam
10. Penyembuh Rindu - Dania Danielle & Mawi
11. Yang Terbaik - Marsha
12. Buronon Cinta - The Lima
13. Dekat Padamu - Yusry
14. Seksis - Anita Sarawak
15. Sujud - Mawi & Kru
16. Hi Hi Bye Bye - Ezlynn
17. Bila Terasa Rindu - Dafi
18. Hampir Ke Situ - Mendua

* Lagu yang paling saya suka
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Honestly apa yang saya boleh kata, saya membesar dengan lagu2 KRU sejak zaman sekolah dulu dan saya boleh tahu dan identify kalau lagu baru2 yang berputar di corong radio itu by KRU. Hahhahaha.

Saya suggestkan semua dengar lagu Sedetik Lebih by Anuar Zain yang bakal menggegarkan especially bila filem MerongMahaWangsa yang bakal ditayangkan di pawagam pada bulan March nanti.

Saya bukan promote KRU sbb mereka sedare okeh but saya luahkan sbb saya suka MELODI lagu2 ini. Even kalau lagu tu dibuat oleh A Ali or Manan Ngah ker... Kalau saya suka, saya sukalah.Heehehhe..

Tetiba teringat lagu Francisca Peter, Aisyah, Fauziah Latiff, Freedom, Sheila Majid... oooo my favourite singer dolu-dolu.

p/s, Saya baru tahu Ainina Ahmad B tu bini Rahmat Mega.

Comments

  1. hehe..actually ainina tu 2nd wife rahmad mega.. tak sure 1st wife masih bersama or dah berpisah.. aku tau lama dah..hahahaha

    ReplyDelete
  2. kira nama manja ko 'ainija' ler... hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment