School Preparation



Sebab nak pergi holiday hari Jumaat ni, maka semua preparation sudah dibuat.. alhamdulillah.

1. Buku tulis Firman dah settle.
2. Buku Teks - saya beli. Mana yang buruk2 tuh saya pesan kat Bapak saya beli kat Dewan Pustaka di Tepen. Ada yang takde saya pesan pada Win beli kat ada satu kedai buku kat Putrajaya. So far ada 4 buku yang tinggal.
3. Baju  dan kasut sekolah settle. 
4. Register sekolah agama utk Firman juga settle. 
5. Genius Aulad Ryan settle. Tinggal nak ambik uniform on 3rd. Kelas bermula pada 5th Jan.
6. Lencana dan nama Firman juga siap dijahit oleh Mama. Saya post baju2 ke Taiping. 

Yang belum siap
1. Basuh dan gosok baju sekolah.
2. Balut buku.

Harap sempat settle by minggu nie sebab ISNIN dah nak sekolah dah. Firman darjah 2 dan Ryan 5 tahun. 

Comments

  1. Alahai smartnya dia dengan baju sekolah tuh. Teringat kat adik bongsu saya yang skang dah pun beso panjang. Tunggu anak saya lagi 5 tahunlah nak tengok pakai uniform sekolah. hehehe


    y O k O y O p O y O
    Now Everyone Can Score

    ReplyDelete
  2. Salam Shaza.. tima kasih drop by.

    Firman kata.. TQ Auntie Shaza.. :) 5 tahun kejap je.

    ReplyDelete

Post a Comment