Website menarik


Syukur saya menemui 2 website ini. 1. Galeri Ilmu. 2. E-browse.

Galeri Ilmu
Saya tidak perlu lagi ke MPH or Popular.. actually pergi jugakla kan. Sbb saya menjumpai buku2 dan majalah2  yang saya inginkan. Buku Saudara Hilal semuanya ada dijual di Galeri Ilmu. Alhamduliilah.. saya dah order buku Fanzuru yang saya ingin baca sangat2. Then saya nampak majalah Anis dan Asuh. Wah.. senang saje order di sini. Memang saya tiap2 bulan beli majalah Asuh utk anak2. Ingat nak order online saje. 
.



E-Browse
Wahh.. kalau taknak beli buku boleh saja baca melalui screen computer. Paperless gitu. Dan ianya lebih murah. Katalah utk majalah Anis. Langganan setahun RM92 tapi jika melalui e-browse hanya RM58 setahun.  Banyak majalah yang available. Bukan itu saje.. suratkhabar pun ada. Agaknya, kalau ada iPAD lagi best kot kan. Hahahha. 

Comments