Selamat Hari Raya Haji


Salam AidilAdha kepada semua. Semoga peroleh keberkatan pada hari ini.. Masya'allah tengok gambar di Mekah itu.

Pengorbanan
NOTE: Hari saya membuat homework di rumah. Terima kasih kepada Encik Somi yang tlg jaga anak2. Semalam tugas ku menjaga anak2. Hiks. Yelah setelah beberapa minggu masing2 kami suami isteri sibuk dengan tugasan dunia mencari rezeki yang halal. Masya'allah. Sian anak2 yang merindui kedua ibu bapa mereka. Dan sesungguhnya ALLAH menguji saya... memberitahu saya.. mereka seperti saya kecil2. Nakal! Syukur saya dikurniakan anak2. Saya perlu melalui segalanya dengan sabar. SABAR! Sabar menjadi seorang isteri, sabar menjadi seorang ibu dan sabar menjadi seorang pekerja.
Terima kasih kerana Allah menggerakkan hati saya menonton Rancangan Fadhilah Kamsah Menyelami Jiwa bersama Amy Search dan Malik Noor. Semoga apa yang berlaku terkandung hikmah dalam hidup saya. Banayk benda saya perlu belajar... Saya perlu kuat.. saya perlu tabah.. dan saya perlu sabar. 


Wahai Encik Suami... giliran anda menjaga anak2 yer. Tima kasih!!!

Comments