Kakak Idola




Remember kakak idola yang selalu saya citer dalam blog. Syok tengok gambo dia dan family dia pi bercuti di Phuket. Bercuti di situ utk kali ke-5. Hhuhuhuhuh.

Setiap kali tengok gambar dia, benda pertama saya tengok fashion kakak nie. Cun. Sanggat cun. Dia tutup aurat, tapi ciri2 fashion muslimah dia sangat menarik. Cik suami ada beli saya mcm2 baju tepi laut. Topi.. baju skirt etc. So, tengok kakak nie pakai.. so saya boleh je pakai kalau saya bercuti kat tepi laut nanti.

Then saya suka tengok anak2 dia. Siap dia letak gambo anak dia suruh buat facial. Hahhaha. Sempoi kakak nie. Saya nampak 5 je anak dia yang dia bawak. Rasa2 yang kecik2 tu dia tak bawak kot.

Seronok kan tengok orang ramai anak. Saya tak sabar tunggu anak2 saya besar. 3 hero. Sure mereka akan ikut adventerous Papa mereka. Semestinya sukan utama Papa mereka akan ajar ialah.. diving.

p/s, Tingin baby girl. Muahahaha..

Comments