Cuti Sekolah bermula...


Cuti sekolah dah mula. Paling best jalanraya tak jem. Pagi2 saya tak serabut kepala otak saya dengan siren bangun pagi utk ke sekolah. Fuuuhh.. cuti utk aktiviti ini selama beberapa minggu. Anak2 tak moody dan mak bapaknya pun happy. Alhamdulillah.

Walaupun saya sangat busy skrang nie sampai saya rasa 24 jam sehari pun tak cukup, saya tetap plan aktiviti cuti sekolah utk anak2 saya. Tapi after 15th Dec. Skrang, Mama korang sangat sibuk!! Sian anak2 Mama sbb Mama dan Papa balik lambat. Takpe, anak2 Mama baik. Semua tahu Mama dan Papa mencari rezeki kan... Nanti kita pergi jalan2 OK. Takdela cuti2 Malaysia pun. 

Semalam, Cik Suami  telah email kepada saya.. "Kita dapat tiket ini!! 4" . Wah, baru berangan nak pi Sunway Lagoon. Yeahhh.. dpt tengok musical nie pun syookk.  Saya happy. Saya suka. Tima kasih Cik Suami. 

Oklah, nak sambung kerja. Tersusun benda2 priority nak accomplish hari ini. Banyak giler!! Takpe.. saya cabar diri saya. Yakin boleh!!!!

Comments

Post a Comment