Percaya tak?


Ini ialah saya bersama arwah Atok saya. Masa nie tak salah saya, saya berusia setahun atau mungkin tak sampai setahun. Percaya tak kalau saya kata yang saya ingat sket2 moment ini. Saya ingat diri saya diangkat kesana ke mari oleh makcik2 saya tapi saya tak boleh nak bergerak bebas. Saya teringat ramai orang di depan saya. Apa yang boleh saya katakan, bila saya tengok gambar ini saya ingat. Saya tak melihat diri saya tetapi saya nampak orang2 di depan saya.

Cakap pasal ingat, saya bukan ingat keseluruhan cerita masa saya kecil2. Ada moment2 tertentu yang datang sekali imbas dalam mind saya. Apa yang boleh saya katakan... anak2 saya ialah saya semasa kecil2. Dan saya dapat memahami kenapa mereka bertindak nakal demikian kerana saya juga begitu masa kecil2. Hahahhaha.
Posted by Picasa

Comments