Meriah dan bermakna..

Saya enjoy melihat gambar2 di MSTAR utk FFM23 nie. Mula2 saya tengok pakaian. Macam.. wahh.. cunnya. Yang kalau nampak seksi2 tuh... saya astagfirullah...( Takpelah semoga satu hari nanti mereka dapat hidayah kan. Isi kandungan citer saya bukan pasal pakaian ok.)

Melihat gambar2 nie, saya rasa Festival ini ada sket kelainan. Saya baru tengok gambar saje. Saya tidak berada di tempat  kejadian Festival itu atau menontonnya di kaca TV. Saya melihat gambar2 yang sangat beremosi dan saya pasti di festival itu sendiri memberi impak yang cukup bermakna utk para pelakon yang baru ataupun yang lama. Meriah.

Saya melihat kejayaan. Saya suka tengok orang2 happy. Saya menghargai dan tumpang gembira melihat kemenangan seseorang. Bagi saya setiap kejayaan harus melalui saat2 yang sukar dan kesabaran yang tinggi. 

Saya melihat Sarimah seorang yang sangat cantik dari muda sampaila tua. Mantain..

Ahmad Mahmud kan. Dia ngan Sarimah pernah berlakon bersama dlm Ibu Mertuaku. 

Cop... sapa kah Pakcik nie yer?  Ahmad Mahmud? 

Nie saya tak tahu apa kes.. kena tengoklah FFM23 kat TV nanti.



Apa2pun tahniah KRU sbb menang besar utk filem MAGIKA. Saya tahu MAGIKA sangat best sejak keluar video klip mawi and dania lagi. Dan saya juga antara orang2 yang terawal memiliki soundtrack MAGIKA sebelum movie itu ditayangkan di PAWAGAM. Bangga OKEH. Hehehhehe. 

Comments

  1. err...pakcik tu Tamam Idris kan?? Pasepa ada scene syahdu2 neh...tak tgk pny pasal

    ReplyDelete
  2. 1. pacik tu tamam idris
    2. anak beranak yusof haslam syahdu mahdu sebab shamsulkan menang pengarah terbaik.

    hehehe

    ReplyDelete
  3. Yelah Tamam Idris. Korekto....

    Baru baca paper online lain.. yelah Shamsul menang gitu pengarah terbaik. Muda lagi 26 tahun. Melepas la dania.. hehehe.

    ReplyDelete
  4. Baris bawah, klip mawi dan dania? bukan diana? mesti tringat anak ena, DANIA ni he he he :-) ye ler...dapat awal. KRU tu sedara ja....:-)

    ReplyDelete
  5. Ena.. hahahhaa.. aduh konpem tingat anak ena.. Dania.. hahaha..

    Diana.. daana.. korekto..

    ReplyDelete

Post a Comment