Hitam itu menawan



Mcm berkabung la plak ye.. Sebenarnya mmg tak tahu nak fikir tema apa. Baju Papa 2 tahun lepas kaler hitam dan baju kurung Mama yang sekali pakai itu pun background hitam. So, anak2 pakai baju hitam ajelah yer. Hahahah.. jangan gelak kan saya sbb belum puasa dah selamat beli baju Melayu. Seperti yang saya katakan.. saya nie mmg tak suka shopping time kelam-kabut. Memang selalu saya elak pi shopping time bulan puasa. Alhamdulillah.. selamat saya beli baju anak2.

Kasut raya mmg takde. Tak tahulah last minute si Papa nak beli tapi mmg tiada dalam senarai belian saya. 

Suka saya melihat anak2 lelaki saya yang dah besar. Tak sabar nak tengok mereka berbaju Melayu pada pagi Raya nanti. Terasa bangga plak ada ramai anak lelaki. Ini first time Emran sambut hari Raya.  Tu yang budget beli baju melayu naik. Anyway, mahal la plak baju Melayu esp Firman RM79 tuh. Lagipun dia mmg pakai size 8 tahun. Price baju nie berbeza mengikut umur. Apa2 pun alhamdulillah.. dah ada baju melayu utk anak2 pada hari raya.

p/s,

Selamat berpuasa semua....

Comments