Sign please...



Katalah saya over.. Hahaha. Tapi saya start over hanya pada AF8 saje. Saya sampai sms dekat kazen saya.. I love the AF8 kids. Kazen saya gelak. Dia kata.. Ok nanti kalau ada open house dia akan ajak saya. Wah.. wah.. saya sangat suka. TETAPI.. saya harap somi saya bleh layan la pangai saya yang over ini. Hahhaha. Ye la tuh..

Btw, tadi saya dapat courier 2 tiket percuma tgk Lagenda Budak Setan (LBS). Siap dpt poster dgn ada signature Lisa dan Farid lagi. Wahhh...

Tak termasuk lagi saya dapat CD Soundtrack Magika bersama sign 3 bradik dan Pak Nil. Yeahh!!! Suka suka.. Magika ialah filem musical yg lagunya semua E*ry yang compose. Maybe tak banyak cakap citer nie.. semua benda nyanyi je.. yelah, itulah yang dipanggil musical kan. Katanya akan ditayangkan pada bulan September depan. Bleh tengokkk..

P/S - Miss Shahir dalam Diari.. Muahhaha.
Apa  yang saya nak katakan.. bulan nie penuh ngan signature artis saje ekk saya nie. Mcm budak kecik pun ada. Apa yang mak budak nie teruja sangat pun ntahlah. Tapi mmg daripada kecik2 dulu saya suka buat keje nie. Excited terlebih.. hehhee.

Comments

  1. kalau hif tanak layan dan ko segan nak pegi sorang2... ajaklah aku. aku boleh layan keoveran ko tu. hahaha. ko ada hp no akukan... muahahaha

    ReplyDelete
  2. Ye ker Rina.. Yiha!!! Orait roger.. kalau hif taknak layan aku.. tunggu yer call call dari aku. Nanti aku confirm yer no hp ko.. muahahha..

    Btw, semalam dia baru tgk signature finalis AF kat CD aku. Muahahaha.. Mesti dalam hati dia.. Sabo jelah bini aku nie..

    ReplyDelete
  3. Ja : takpe...masing2 ada minat masing2...layankan jer la....ha ha ha......bestnyer dapat signature.....:-) dulu, ena minat Norman Kru. La ni tak dah.....hee hee hee

    ReplyDelete
  4. wahh bestnyer dpt tiket lagenda budak setan.. ala i jeles u... hehehe..

    ReplyDelete

Post a Comment