Shahir




Semua orang puji yang ending concert AF8 ini yang paling touching. Semua sebak dgn ayat2 Shahir yang tersusun. Penuh keikhlasan sampai cikgu2 bleh menitis air mata. Saya bukan saje melihat Shahir yang handsome dari segi fizikalnya tapi dia handsome dari segi budi pekertinya. Saya sangat admire... Harap2 dapat anak camnie bila besar nanti. Saya bangga bila orang yang pertama dia sebut ialah ibu bapanya. Kalay tengok Trek Selebriti saya teringat yang dia ke uji bakat AF tanpa beritahu parents dia. Tapi itulah.. inilah rezeki Shahir. Bila dah rezeki.. boleh je AFMASUK dan terus dimartabatkan juara musim ke 8.

Saya harap dia akan kekal dan mantain. Tapi takpe lah, dia seorang yang bijak. Boleh je sambung belajar dan membantu keluarga. Husben saya kata dia mempunyai unsur genre Ibnor Riza. Hahhaha..

Semoga bila berada under KRU, semua bekas student AF8 ini akan terus maju dan murah rezeki masing2.

Comments