Lama saya tak baca citer gossip. Best baca gossip artis tapi tulah, masa saya terhabis begitu saje sbb baca komen orang. Salah satunya pasal Cik Jimmy kita tunang. Saya belum pernah tgk gambar tunang dia.. Waaa.. cunnya tunang dia. Ada forum tuh citer sapa pompuan nie. Sesungguhnya pompuan nie anak orang kaya la. Ada yang pertikaikan mereka nie dah kahwin sebenonya.. Ntah le..

Ok.. saya baca kisah Kris Dayanti. Dalam artikel Indonesia mengatakan KD baru tau yg Rahul tuh sebenonya bukan DUDa. Dia baru tau yang RAUL tu dan ada isteri dan ada anak2 yang ramai. Jadi katanya KD menyesal bila mengetahui cerita sebenar. Walhal, adik badik KD dah nasihat dah dia. Masalahnya, Anang ceraikan KD dengan talak 3. Astagfirullah hal azim.. Sian KD. Tapi tulah katanya sbb Anang ceraikan KD sbb anak2 KD nampai mereka bersama di kamar gitu. Wallahualam..

Ada lagi citer.. NANA AF1@ERA dah preggie 3 bulan.Amber Chia pun.


Tengok kat atas nie.. gambar kahwin sapa? Ada orang capture gambo nie kat HP dia. Gambar2 ini sederet ngan gambar2 kahwin artis Mesia. Saya tak nampak muka artis pun.. tapi depa kata muka ROZITA CW. Ya ka?

Ok.. ok.. biolah gossip mereka.. Saya sebenarnya dok search pasal SHAHIR. Hahahha.. over. Biasalah saya..

Comments